Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pracodawca musi być pewny, że chce przerwać urlop pracownika

01 czerwca 2017 | Praca i ZUS | Rafał Krawczyk

Wielu pracodawców traktuje uzgodnienia z etatowcami co do terminów wypoczynku z przymrużeniem oka. Błędnie uważają, że w każdej chwili mogą przesunąć pracownikowi urlop lub wezwać do firmy wypoczywającą już osobę. Nieuzasadniona decyzja może się jednak okazać dla firmy kosztowna. Rafał Krawczyk

Niedługo rozpoczyna się sezon urlopów. Dla większości pracowników udzielane są one zgodnie z planem urlopów. W  pewnych sytuacjach wypoczynek może jednak zostać przesunięty lub nawet przerwany z inicjatywy pracodawcy.

Sprawa nie jest jednak tak prosta, jak wydaje się wielu pracodawcom. Przesunięcie urlopu, a tym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10764

Wydanie: 10764

Spis treści
Zamów abonament